sobota, 28 maja 2016

NOWY POCZĄTEK

Hejka ! Mam na imię Alison i rok temu zostałam zabita.. Oj, sorka, za dużo Pretty Little Liars :-D Tak naprawdę mam na imię Alicja i na szczęście jeszcze żyję :-D. Jestem nastolatką, która miesiąc temu skończyła 12 lat i zaczęła widzieć, słyszeć, a przede wszystkim rozumować jak 13-latka. I właśnie te rozumowania będę tu zapisywać :-D. Cieszycie się? Mam nadzieję, że tak bo ja jestem MEGA podekscytowana :-D. Dobra, to może trochę o mnie :-D. Let's go!






                                       
  • mam na imię Alice (no coś ty? :-D)
  • urodziny obchodzę w kwietniu, czyli w najpiękniejszym miesiącu w ciągu roku
  • dwa lata temu zaczęłam pisać blog „Przy herbatce z cytryną”, jednak straciłam wenę i przez ten czas próbowałam znów powrócić do pisania, jednak mi się nie udało (mam nadzieję, że z tym razem będzie inaczej :-D)
  • UWIELBIAM naturę! NAPRAWDĘ. Mogłabym godzinami słuchać ptaków i szumu drzew, oglądać niebo- i te przepięknie błękitne wypełnione puchatymi jak bita śmietana chmurami i te granatowe rozgwieżdżone lśniącymi diamentami. Mogłabym godzinami wpatrywać się w drzewa, rośliny, kwiaty i oddychać świeżym powietrzem filtrowanym przez szmaragdowe rośliny, które tak bardzo kocham (niezła ze mnie poetka, co? :-D)
  • KOCHAM zwierzęta- mam cztery, cudowne ( i puchate :-D) koty
  • kocham detale, kolory, zapachy, smaki. Takie drobne akcenty, które sprawiają, że życie jest niezwykłe :-)
  • od dawna interesuję się zdrowym trybem życia i choć mam naprawdę obszerną wiedzę na ten temat, sama często nie stosuję się z nią i jem niezdrowe rzeczy (m.in. słodycze od, których jestem uzależniona :-( )
  • musicie się przyzwyczaić do dużej ilości emotikonek na tym blogu ponieważ zwykłe, szare (no nie dosłownie :-D) słowa są zbyt ostre :-/
  • fascynują mnie kataklizmy żywiołowe- wtedy natura udowadnia jaką ma silną i potężną władzę
  • moją garderobę przeważają ubrania z motywem kwiatów oraz ubrania w wiosennych i uroczych barwach
  • uwielbiam warzywa i owoce, ponieważ stanowi to podstawę mojego odżywiania (naprawdę- jestem nietypową nastolatką :-))
  • jedną z moich pasji to pisanie, lubię też tańczyć, śpiewać, gotować i rysując ozdabiać zeszyty i notatniki od, których jestem uzależniona :-)
Kocham świat i staram się myśleć optymistycznie, nie narzekać, doceniać to co mam, wychodzić ze swojej strefy komfortu, spełniać małe i duże marzenia i po prostu kochać. I zarażać innych pozytywną energią. Właśnie na tym blogu :-D. Do zobaczenia wkrótce i miłego dnia :-D


                                                                                                                                                    Alice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz